14 wrz 2013

Pożegnanie

A więc to już koniec naszej przygody z "Last Wish" 
Chciałabym bardzo serdecznie podziękować Wiktorii, która bardzo mi pomogła, myślę że wy też jej dziękujcie, w końcu dzięki niej mieliście co czytać. 
 Więc jeszcze raz DZIĘKUJEMY WIKI <3

Muszę wam powiedzieć, że mam łzy w oczach pisząc to teraz, bo straszie przywiązałam się do tego opowiadania. Ale ok, czas ogarnąc dupę. 
Chcę wa teraz podziękować. 
ZA : 67 870 wyświetleń 
ZA : 650 komentarzy
ZA : 111 osób, które to czyta <333

DZIĘKUJE I KOCHAM WAS.


A teraz miłą wiadomość, to jeszcze nie konieć przygód Jason'a i Jessicy!!

Nasz kochana autorka już nie długo bierze się za pisanie drugiej części, która nazywać się będzie " Last Breath" której zwiastun znajduje się poniżej :D



"Last Breath" zaczniemy tłumaczyć za około miesiąc, żeby było napisane już parę rozdziałów :D 
Link podamy na tym blogu.



A teraz z innej beczki, tu macie zwiastun bloga, który zaczęłam tłumaczyć :




    http://runaway-tlumaczenie.blogspot.com/

11 komentarzy:

  1. Dozobaczenia w kolejnej czesci :* Dzieki za tlumaczenie . *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ,ze tlumaczylas to dla nas x
    Mam nadzieje, ze kolejna czesc bedzie jeszcze lepsza, a swoja droga... nazwa kolejnej czesci jakos bardzo mi sie podoba hahahh.
    Dobra. To do zobaczenia w LAST BREATH. ;>
    Ily. See you SOON @GrandMcBer

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że to koniec Last Wish, ale ogromnie cieszę się, że będzie druga część<3 Pokochałam historię Jasona i Jess i chcę ci teraz bardzo bardzo podziękować za to, że tłumaczyłaś i że będziesz tłumaczyć Last Breath ♥♥♥ @EmilllyJones

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się strasznie przywiązałam :)
    Nawet wczoraj sobie całość od nowa przeczytałam z tego sentymentu :')
    Ale cieszę się, że będzie druga część i nie mogę się jej doczekać!

    A ja Tobie dziękuję za tłumaczenie dla nas :) <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To byłam ja @ameneris :D

    OdpowiedzUsuń
  6. poinformuj mnie jak będzie last breath :D @diemysoul

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy last breath będzie kontynuowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak będzie ale na razie są tylko 2 rozdziały :P

      Usuń
  8. W sumie to już grudzień co jest? Bo przez dłuuugi czas około 3 miesięcy nie wchodziłam na bloga dzisiaj wszystko przeczytałam i trochę mnie dziwi że nadal nie ma tego nowego tłumaczenia. Czy mogłabyś już zacząć je tłumaczyć? Dziękuję :* Jakiekolwiek odpowiedzi prosze napisz do mnie na pocztę : tonysia123@wp.pl gdyż nie korzystam już w tt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już pisałam w oryginale są dopiero 4 rozdziały, mimo że autorka zaczęła pisać go już 3 miesiące temu, nie chciałyśmy zaczynać tłumaczyć, ponieważ musiałybyście czekać na rozdział koło miesiąca :/
      Ale postanowiłyśmy że w styczniu zaczynamy działać....więc przygotujcie się na wielki powrót Jason'a i Jessicy :D

      Usuń
  9. Poinformuj mnie jak będzie Las Breath ;) @daria_222

    OdpowiedzUsuń